FBemailTwitterlinklink

środa, 11 lutego 2015

Od czego zacząć?



Cześć! :)

Jest wieczór, środek tygodnia. Siedzę pod ulubionym kocem, spod którego nikt, ani nic nie jest w stanie mnie wyciągnąć od przeszło 3 dni przez nieznośny ból w okolicach krzyża, który sprawia, że zamiast poruszać się jak na osobę w moim wieku przystało jestem uziemiona...Cóż, fantastycznie :)



Zgadza się,  ten stan rzeczy skłonił mnie do założenia bloga. Poza tym myślę, że będzie to ciekawa alternatywa dla spożytkowania wolnego czasu na robieniu czegoś bardziej kreatywnego niż bezmyślne gapienie się w telewizor.Chciałabym, żeby ten blog motywował mnie do działania, w chwilach zwątpienia, był moim miejscem w sieci w którym mogę oderwać się na chwile od codziennej rutyny (szkoła, dom, szkoła, dom...).

Planuje posty o rozmaitych treściach, nie chce się ograniczać, mam bilion pomysłów na minutę...
Jednak istnieje parę tematów, które będą poruszane w szerszym zakresie, mianowicie:

  • Fotografia 
  • "Film" (pisze w cudzysłowie, bo to na jakim jestem aktualnie poziomie niejednego przyprawiłoby o  okropny wybuch śmiechu... cóż będę się starać ;) )
  • Kulinaria (racja, kobiecy grunt panowie, bo o czym innym te baby mogą pisać ;/)

Kto wie, może akurat dla kogoś mój blog okaże się inspirujący, czy też pomocny - tego wam życzę, moi czytelnicy.


P.S.
 Często zdarza mi się pisać z tak zwanym "przymrużeniem oka" nie gniewajcie się  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz